Middag

Hej hallå, nu var det länge sedan :))) de har inte hänt så mycket sedan sist.. Mer än att på söndag SKA vi till grönan!

Men iallfall idag var det min tur att laga mat
Det blev

Fördrink.

Jordgubbsvin (alkoholfri)

Förett.



Vitlöksbröd

Varmrätt.



Potatisgratäng



Fläskfilé.



och lite grönsaker :DD

Jag fick íngen bild på tallriks upplägget men ändå det fick bli såhära istället ^^


Efterrätt.



Och mumsig Marängswiss :DD

Men idag ska jag iallfall sova över med frida vi ska ha en härlig tjej kväll

så lämna gärna en kommentar :))

            // KRAAAAM !

Kommentarer
Postat av: Looki <3

det där var verkligen gott! jag kommer och äter middag hos dig oftare! :D

2010-09-18 @ 09:04:40
URL: http://fridadelooki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0