hihi c:

Vad blir ditt namn baklänges?
aniL

Har du husdjur?
Mja, Maischof en söt kisse miss

Har du gjort en snöängel i år?
Nope. 
 
Hur långt är det längsta du har legat på sjukhus?

har inte legat där, bara väntat i ett väntrum i 100 år >-<

Platt eller lockigt hår?
båda typ

Vad gör du när det regnar?
kollar väl nån kul film..
 
Har en dröm gått i uppfyllelse?

Många..

Vad har du för startsida på ditt Internet?
www.Superstart.se
Och www.Facebook.se

Vem ringde du senast?
Höna

Tycker du om sengångare?
Nä, inte min smak.

Vad har du för mobilringsignal?
Princess - JayKay

Fösta sporten du gick i?
Dans..

Vad längtar du mest till nu?
Julafton!

Hur gammal har du tänkt att bli?
94386938439 typ

När åt du en fiskebulle senast?
Jag vet inte, de kommer jag inte ihåg :)

Vad drömde du om i natt?
vet inte ingenting tror jag ^^

Vilken tv-serie är bäst?
Hollywood fruar.. :D
 
Kan du gå ner i spagat?
nää, då skullle jag bryta benen av mej xd

Vad åt du senast? 
En macka

Höga eller låga strumpor?
Båda

Läser du på baksidan av mjölkpaketen?


Röd,grön,blå eller gul mjölk?
Vit ^^

Sommar eller snö?
snö :)

Bikini eller baddräkt?
baddräkt

Är du mörkrädd? 
Ja

Har du någon gång haft ett par kalsonger på dig? 
Nej?

Riktig gran eller plastgran?
Riktig :D

Tänt eller släckt när du ska sova?
Släckt..
 
Godaste drickan till frukost?
Äppel juice

Senast lästa bok?
HarryPotter

Vem kramade du senast?
Morfar

Älskar du att sjunga?
...

Vill du bli president?
Ja.. det tror jag..

Har du någon gång spelat kille i en teater?
Nej, de tror jag inte..

Duscha eller bada?
båda

Kan du ditt mobil nummer utantill?
Nej'

Har du tråkigt?
Nej, faktiskt inte :D

Har du gråtit i skolan nån gång? 
ja

Har du någon gång sminkat dig till punkare?


Sjunger du på toa?
..Nej...?

Vilken färg har din jacka?
Röd

Använder du långkalsonger?
när de är kallt...

Är du höjdrädd?
Ja

Vilket land vill du åka till?
Japan och Usa

Vem var den senaste som fick dig att skratta?
Filip

Vad ska du göra nu?
Prata med nån social :D






HAHAHA jag gjorde den här för den va lite kul xd

Kommentarer
Postat av: Looki <3

hahhhah

Kan du gå ner i spagat?

Nej då skulle jag nog bryta benen av mig..



Hahhah så jäkla skönt svar asså :D <3

2010-10-10 @ 12:03:15
URL: http://fridadelooki.blogg.se/
Postat av: Linn

vart fick du frågorna ifrån...?

2010-10-11 @ 22:48:33
URL: http://ngoc.blogg.se/
Postat av: ANONYM

en hemsida kanske? -.-

2010-10-12 @ 18:37:52
Postat av: Lina

Muhaha jag äger på att besvara frågor :D

2010-10-14 @ 18:27:06
Postat av: Lina

Muhaha jag äger på att besvara frågor :D

2010-10-14 @ 18:27:52
URL: http://pinkfruiit.blogg.se/
Postat av: Fille

Ahahhahahahah ;'D Vem var den senaste som fick dig att skratta? : Filip!! YÄÄÄÄ! 8D xd

2010-10-20 @ 20:21:28
Postat av: Fille

hahaha :ddddd c: c: c: c: c: Daaaamp!!!!! 8D -host- xd Bara för bra Vem var den senaste som fick dig att skratta? : Filip!! YÄÄÄÄÄÄÄYY JAG E BÄÄÄST 8D haha skojja xd har damp xd

2010-10-20 @ 20:31:21
Postat av: Fille

Hahhahha damp!!!!!!!! :D

2010-10-20 @ 20:31:54
Postat av: Liina

HAHAH jag vet (Y) :D

2010-10-20 @ 20:33:02
URL: http://pinkfruiit.blogg.se/
Postat av: Fille

ne nu ska jag sluta förstöra, Hejdå xd

2010-10-20 @ 20:33:07
Postat av: Fille

8d

2010-10-20 @ 20:35:10
Postat av: Liina

Du dampar min blogg fille xD

Tack för...alla FEM komentarer :D

2010-10-21 @ 18:33:02
URL: http://pinkfruiit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0