Hej! :3

Hejhejhej!

Jag har tagit jätte låååång paus nu från bloggandet eftersom vi har hållit på att flytta och jag har även haft mycker läxor..
Men nu ska jag försöka att bli bättre.. :)
Men iallafall i fredags så fyllde jag 13 :DD
de va najjs :D Jag fick inte så mycket presenter men ändå :) Jag fick två par örhängen, lösnaglar, nagellack, en tröja, en tjocktröja och lite mer.
Men den absolut bästa presenten var.....




EN NY KAMERA :DDDDD



sååå himmla glaaad :D



och jag fick oxå veta att jag fick ett present kort på nageldekorationer som jag ska köpa hem ikväll :P

Det har varit en väldigt bra helg för mej men imorgon väntar ett BERG med jobb att göra..
ajah, nu ska jag fika med min farmor


Många kramar//


Kommentarer
Postat av: Wolfi

Fett coolt/najs med en ny kamera! 8DD

Vilken modell? o3o

2010-10-05 @ 19:47:39
URL: http://sofridasfotostudio.blogg.se/
Postat av: Liina

Inte vet jag :D

Men du kan få se den irl nångång när vi är :D

2010-10-24 @ 17:51:38
URL: http://pinkfruiit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0