Jul!!

Suger på att uppdatera men aja! Idag har jag + familj klätt granen! :D



Vackert!

Här kommer lite bilder på de dära julgranskulerna jag pratat om! Och även en ny som pappa kom hem med en dag x)




Dom har jag ju pratat om förut men här kommer den roliga julgranskulan! x)




Hahah jag tyckte den var lite rolig :D




Men aja... lite segt de hära med uppdateringen innan jul och sånt, plus att jag inte orkar blogg så mycket.. :D

Men här bjuder jag på några bilder på mej



Hahaa, söt..? näe inte speciellt c:

men aja vi hörs! :D  

              ///

Kommentarer
Postat av: Anthööön

Sötast! sådeså! (:<3

2010-12-18 @ 21:35:17
Postat av: Liina

Naee... <3 ^^

2010-12-20 @ 14:49:12
URL: http://pinkfruiit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0